CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 30 November 2011

AKU NAK KURUS!!

Haha tajuk xbley blah..Huu memang la..sejak aku bersalin ni badan bagai dipam2. Dan semalam incik hubby dah tegur..Kusss semangat..Sentap mak!! Terus nangis kau di situ.

Dulu..masa dia ngorat2 aku berat aku 56kg jek..CUN la..Tapi secara asal usulnya berat aku sebelum tu adalah 80kg nokss. Dia jumpa aku betul2 time aku serius nak kurus n dah dapat berat 56kg tu.(dulu gemuk dia x pandang, huwaa). Padahal 1 maktab je tuhh.

Dah tu pas bersalin ni..debushh!!Dapatla balik 80kg tu kat aku. Dapatla jugak incik hubby tgk aku yg dulu 80kg.. Hukss..Dengan bontot yang tertinggal di belakang apabila berjalan..MAKKK,AKU NAK KURUS!!!! Eh nape aku panggil mak aku pulak..hehe....


Next entry aku cerita macam mana aku leh turunkan berat yang sebegitu banyak..
P/S: Sape ada cara nak kurus pas bersalin ni..tulonggg makcik..


Chiaowww~~

4 comments:

  1. aritu masuk sini blm ada n3...
    salam perkenalan...
    masa kita dulu.. berat sblm kawin 45kg.. pas tu mengandun.. berat 75kg.. dlm pantang.. memang kaw2 punya jaga.. so dpt la berat 45kg blk.. tapi now dah naik 50 kg plak dah...

    ReplyDelete
  2. hai kak..salam perkenalan jgk..thanks sudi jenguk sini..saya br lagi nak berblogging..xreti sgt huhu..bestnya dpt berat asal..tp salah saya jgk kot xpantang sgt..sbb ulang alik spital sminggu baby kat sana..

    ReplyDelete
  3. hai. salam kenal :)

    masalah kita sama. berat naik dengan cepat dan laju. entah ape cara mau turunkan ia dengan cepat dan laju juga. he.

    ReplyDelete
  4. hai mama ZZ..salam kenal..=)
    huhu..tu la..xtau cmne..org ckp bf baby leh cpt kurus,,tp xbkesan la kt saya..skrg ni saya amik lecithin shaklee tu ha..ok la..ada trn kg jgk..so far 4 kg dh..

    ReplyDelete